LECTIO XXV: ΠΩΣ ΕΝΑ ΣΥΚΟ ΣΤΑΘΗΚΕ ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Η ΚΑΡΧΗΔΟΝΑ
|
-
Στο μάθημα 25 θα διδαχθούμε:
- τη γραμματική και ερμηνευτική προσέγγιση του κειμένου
- τη συντακτική διερεύνηση του κειμένου
- την προστακτική ενεστώτα και μέλλοντα ενεργητικής και παθητικής φωνής
- την έκφραση της απαγόρευσης
- τον προσδιορισμό του χρόνου με τις προθέσεις ante και post + αιτιατική
- τη γραμματική και ερμηνευτική προσέγγιση του κειμένου
-
Υποενότητα 1 - Εισαγωγή - Ανάγνωση κειμένου
Υποενότητα 2 - Γραμματική ανάλυση Α΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 3 - Συντακτική ανάλυση Α΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 4 - Γραμματική - συντακτική ανάλυση Β΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 5 - Γραμματική - συντακτική ανάλυση Γ΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 6 - Γραμματική - συντακτική ανάλυση Δ΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 7 - Γραμματική - συντακτική ανάλυση Ε΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 8 - Γραμματική - συντακτική ανάλυση ΣΤ΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 9 - Γραμματική - συντακτική ανάλυση Ζ΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 10 - Γραμματική - συντακτική ανάλυση Η΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 11 - Γραμματική - συντακτική ανάλυση Θ΄ μέρους κειμένου
Υποενότητα 12 - Μετάφραση του κειμένου
Υποενότητα 13 - Προστακτική έγκλιση στην ενεργητική φωνή
Υποενότητα 14 - Προστακτική έγκλιση στην παθητική φωνή
Υποενότητα 15 - Η έκφραση της απαγόρευσης
Υποενότητα 16 - Ο προσδιορισμός του χρόνου
Επιμέλεια: Μάνιου Βάσω
Επιστημονικός έλεγχος: Κεκροπούλου Μαρία, Κοπανά Αλεξάνδρα, Πανούσος Βασίλειος, Ρίζου Βασιλική